torstai 7. toukokuuta 2009

Mutta laulaja laulaa hey diddly diddly dy ja tosiaan on kova stara

Hitto vie, hemmetin USA! No joo, oikeastaan häviö oli jo ihan odotettavissa, koska MINÄ katsoin peliä. On se kumma miten aina jos minä katson peliä, niin varmasti vastapuoli vähintäänkin tekee maalin tai voittaa ja silloin kun en katso, niin aina menee hyvin. Ärsyttävää! Iskä ja muutkin sanoi jo toisen maalin kohdalla, että hei pitäisköhän sun nyt mennä hei muualle. Reilu peli!
Tässä sitten meikäläisen SUPERterveelliset iltapalat. Iskä tuli yhdeksän aikaan ihan paniikissa hakemaan bändikurssilta, että nyt vauhtia, peli alkaa! Sitten supernopeasti pitsa kyytiin ja kotiin.

Ja jes, onnistuin vieläpä hankkimaan itteni kipeeks. Tais ne tiistaiset superohuet legginsit vähän kostautua: 37,6 astetta kuumetta, pää täynnä räkää (Yök!) ja kaamee päänsärky, mitä vielä auttaa tosi paljon tää armoton koneella istuminen. :D
Hö, mun piti olla kipeena maanantaina, sillon kun olis ollu matikan uusinta (josta muuten sain 10! :D) ja cooperi. Ei nyt kun olis pitäny sopia seuraava nuorisovaltuuston kokous, hoitaa luokkaretki- ja luokkahuppariasioita ja tehdö ruotsin koe.. Ja minun tuurilla ihana biologian opettajamme laittaa juuri huomiseksi super läksynkuulustelut ja kaikki siihen tarvittavat asiat käydään koulussa TÄNÄÄN! No juu, toivottavasti olen huomenna terve, meillä on nimittäin jäljellä tasan 2 musiikin tuntia, eikä olla vieläkään päätetty mitä esitetään kevätjuhjassa...;D
Mutta nyt syömään -->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti