lauantai 2. toukokuuta 2009

Kung Fu, Bundolo, Ayee!

Miten voikaan ihminen olla ihastunut bändiin!? Meikäläisen bändikurssin opettaja oli löytänyt ABC:n alelaarista Kontra Virtasen levyn ja pyysi, jos joku voisi kopioida sen minulle. Nyt olen kuunnellut levyn sata kerta läpi ja olen ihan sekaisin miten hyvä se on! Osa kappaleista on melko rivoja, mutta ei se mitään. Sanoituksille saa olla ääneen nauramassa. ;D

Sain vihdoin kaulahuivini valmiiksi, jee! Siitä tulikin mukavat kolme metriä pitkä, onneksi se on melko ohut...:)
Tässä vielä tarkempaa kuvaa.

Kun kissa on poissa niin hiiret hyppii pöydillä. Äiti on tällä hetkellä Pariisissa, joten meikäläisillä alkoi onnen päivät: pitsaa ja limpparia joka päivä, kun iskä ei jaksa laittaa ruokaa. En sen puoleen minäkään. ;)


Tämä päivä on kulunut reilusti pihahommissa. Ensin olin kaksi tuntia metsässä pystykarsimassa koivikkoa. Eikun vesuri heilumaan!



Sen jälkeen mätin kaksi puulavaa armottomassa helteessä. Urakkaa helpotti kuiten huomattavasti Konta Virtanen...;)




Piti vielä ottaa kuvia ihanista kukista, mitä pihalla jo kasvaa. Etelässä tämä on kuitenkin ollut tuttu näky jo kuukausien ajan, mutta näillä leveysasteilla pienoinen ihme..:)





Ja lämpöasteita yli 15 C! Ihanaa!
Vappu sujui lokoisasti poikaystävän kainalossa. Miten mä kestän 9.-22.5. kun kaikki lukion kakkoset lähtevät Eurooppaan? Sinne meni poikaystävä, bändi- ja teatteriharkat, isoskaverit... No se hyvä puoli siinä on, että päästään rauhassa suunnittelemaan poikaystävän 18-vuotissynttäreitä ilman, että tarvitsisi varoa, että se kuulee. ;)
Nyt pitää mennä lukemaan matikkaa, vaikka onkin lauantai. Olen nimittäin varma, että jos jätän sen huomiseen, niin en varmasti opiskele yhtään.. Hiton uusinta!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti