torstai 16. huhtikuuta 2009

Harmaan arjen piristystä

Jeii, vihdoin tuli minun vuoroni olla onnekas kirppisten suhteen. Olen jo vaikka kuinka pitkään koittanut löytää kirppiksiltä jotain ihanaa mutta yhä enemmän ja vähemmän olen aina joutunut nuolemaan näppejäni. Mutta nyt vihdoin onnisti! Olin samalla kaupungilla, kun poikaystävä oli ajotunnilla. Kävin ensin kangaskaupassa ostamassa tylliä, nappeja ja vetoketjun sekä suutarilla viemässä korkokenkäni kantalaput vaihdettaviksi (josta tulikin mieleeni että unohdin sanoa äitille, että käy hakemassa ne kun käy tänään kaupungilla..).
Huomasin Fidan ikkunassa lapun "alakerrassa kaikki 1 e". Tottakai se täytyi käydä katsastamassa, vaikka en ole tainnut käydä Fidassa kuin kerran aikaisemmin. Ja mitä sieltä löytyikään! Ihana pieni musta nahkalaukku, jollaista olen etsinyt vaikka kuinka kauan, sillä en ole raaskinut uutena ostaa. Nyt se osui eteeni vahingossa ja vieläpä todella hyväkuntoisena. :)

Suomalaiset talvinahkasaappaat! Nämä olivat kuin uudet ja aivan täydellisen malliset. Tiedän, vähintäänkin outoa ostaa talvikenkiä kun on kevät vihdoin ja viimein tulossa, mutta en voinut niitä sinnekään jättää! Nämä ovat hieman tiukat pohkeen kohdalta, mutta ostin ne osittain myös laihdutuskannustimeksi...;)


Pikku Myy -kengät! Nämä olivat söpöt ja oikean kokoiset! Ei minun kokoisiani kenkiä myydä juuri missään. Ja mahtavat juuri näille säille. :) Nämä olivat minulla tänään koulussa, mutta iski jotenkin todella siveetön olo, kun oli nämä ja lyhyet sortsit jalassa. Onneksi minulla oli superstarit mukana sitä varten, että joudun kävelemään kotiin. Ensi kerralla yhdistän HIEMAN pidempään alaosaan...;)



Vielä lopuksi meidän Romeo, joka onnistuneesti koittaa sabotoida meikäläisen opiskelua. Josta puheen onnen: huomenna ruotsin valtakunnallisen, huii!




Väsynyttä porukkaa, voi pieniä. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti